Információk
Ajánlatkérés
- Üzletünkben személyesen
- E-mailben (24 órán belül válaszolunk)
- Telefonon, de ezesetben csak hozzávetőleges árat tudunk kalkulálni
Megrendelés
- Üzletünkben személyesen, 10% előleg befizetésével rendelhető meg olyan cikk, ami nincsen készleten. 100.000Ft-os vételár felett 20-50% előleget kérünk.
Vásárlás
- Alkatrészt, perifériát raktárról értékesítünk. Amennyiben az igényelt cikk raktárkészlete hiányos, megrendelhető 1-2 napos átfutással.
- Komplett számítógépet raktárról is árusítunk, de igény szerinti konfiguráció is megrendelhető szintén 1-2 napos átfutással.
- Minden konfigurációt tesztelve adunk ki vásárlóinknak.
Fizetés
- Készpénzzel
- Bankkártyával
- Előre utalással
- Törzsvásárlóként 3-5 napos banki átutalással
Garancia
- Új termékekre a garancia 1-2-3 év (jogszabály szerint), használt termékekre általában 1 hónap.
Használt alkatrészekből összeállított konfiguráció jótállása 3 hónap.
Bruttó 1000Ft alatti termékekre, festékpatronokra, lemezekre, kellékanyagokra nem vállalunk garanciát. - Garanciális ügyintézésre terméket csak kiegészítő tartozékaival együtt veszünk át.
- Célszerű a hibásnak vélt alkatrészt a komplett PC-vel együtt behozni, mert legtöbb esetben beállítási, telepítési problémáról/hiányosságról van szó. Ezért is vállaljuk a tőlünk vásárolt alkatrészek ingyen beépítését/telepítését a vásárlás napján.
- 3 napon belül is csak hibás alkatrészt cserélünk ki, vagy vásárolunk vissza. A garancia időtartama alatt a hibás alkatrészt cseréljük, visszavásárolni nem áll módunkban.
- Hibásnak vélt, de hibátlan részegység vagy számítógép bevizsgálása díjköteles.
- Garancia-vesztéses esetben a bevizsgálás díjköteles.
Garanciavesztés okai
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb külsérelmi nyom
- Nem rendeltetés-szerű használat (pl. szabályos teljesítményt meghaladó használat: túlhúzás)
- Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás (pl. villámcsapás, túláram)
- Szállítás vagy üzemeltetés közbeni külső hatásra történő meghibásodás
- Szakszerűtlen beépítés/szerelés/javítás, vagy javítási kísérlet. Mivel a vásárlás napján díjmentesen beépítjük/telepítjük a nálunk vásárolt termékeket, ezért csak az általunk beépített termékekre vállalunk teljeskörű garanciát. Természetesen az egyértelműen más okból meghibásodott termékek garanciaigénye ebben az esetben is jogos.
Nem garanciális hibák
- Kompatibilitási problémák. (Ezért is érdemes a vásárlás napján velünk beépíttetni a terméket, hiszen ez esetben ez azonnal kiderül.)
- Szoftveres problémák (BIOS-beállítás, operációs rendszer, meghajtó program, vírusok)
Garanciális ügyintézés feltételei
- A termék kiegészítő tartozékainak hiánytalan megléte
- Számla vagy -másolat megléte, mely egyben a garanciajegy is
Fontos tudnivaló
- Fontos tudni: amennyiben a garanciális feltételek jobbára teljesülnek, a terméket azonnal teszteljük, s mindenféle többnapos vagy -hetes várakoztatás nélkül cseréljük.
Reméljük, Ön is megtisztel minket bizalmával és elégedett lesz szolgáltatásunkkal!