Információk

Ajánlatkérés

  • Üzletünkben személyesen
  • E-mailben (24 órán belül válaszolunk)
  • Telefonon, de ezesetben csak hozzávetőleges árat tudunk kalkulálni

Megrendelés

  • Üzletünkben személyesen, 10% előleg befizetésével rendelhető meg olyan cikk, ami nincsen készleten. 100.000Ft-os vételár felett 20-50% előleget kérünk.

Vásárlás

  • Alkatrészt, perifériát raktárról értékesítünk. Amennyiben az igényelt cikk raktárkészlete hiányos, megrendelhető 1-2 napos átfutással.
  • Komplett számítógépet raktárról is árusítunk, de igény szerinti konfiguráció is megrendelhető szintén 1-2 napos átfutással.
  • Minden konfigurációt tesztelve adunk ki vásárlóinknak.

Fizetés

  • Készpénzzel
  • Bankkártyával
  • Előre utalással
  • Törzsvásárlóként 3-5 napos banki átutalással

Garancia

  • Új termékekre a garancia 1-2-3 év (jogszabály szerint), használt termékekre általában 1 hónap.
    Használt alkatrészekből összeállított konfiguráció jótállása 3 hónap.
    Bruttó 1000Ft alatti termékekre, festékpatronokra, lemezekre, kellékanyagokra nem vállalunk garanciát.
  • Garanciális ügyintézésre terméket csak kiegészítő tartozékaival együtt veszünk át.
  • Célszerű a hibásnak vélt alkatrészt a komplett PC-vel együtt behozni, mert legtöbb esetben beállítási, telepítési problémáról/hiányosságról van szó. Ezért is vállaljuk a tőlünk vásárolt alkatrészek ingyen beépítését/telepítését a vásárlás napján.
  • 3 napon belül is csak hibás alkatrészt cserélünk ki, vagy vásárolunk vissza. A garancia időtartama alatt a hibás alkatrészt cseréljük, visszavásárolni nem áll módunkban.
  • Hibásnak vélt, de hibátlan részegység vagy számítógép bevizsgálása díjköteles.
  • Garancia-vesztéses esetben a bevizsgálás díjköteles.

Garanciavesztés okai

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb külsérelmi nyom
  • Nem rendeltetés-szerű használat (pl. szabályos teljesítményt meghaladó használat: túlhúzás)
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás (pl. villámcsapás, túláram)
  • Szállítás vagy üzemeltetés közbeni külső hatásra történő meghibásodás
  • Szakszerűtlen beépítés/szerelés/javítás, vagy javítási kísérlet. Mivel a vásárlás napján díjmentesen beépítjük/telepítjük a nálunk vásárolt termékeket, ezért csak az általunk beépített termékekre vállalunk teljeskörű garanciát. Természetesen az egyértelműen más okból meghibásodott termékek garanciaigénye ebben az esetben is jogos.

Nem garanciális hibák

  • Kompatibilitási problémák. (Ezért is érdemes a vásárlás napján velünk beépíttetni a terméket, hiszen ez esetben ez azonnal kiderül.)
  • Szoftveres problémák (BIOS-beállítás, operációs rendszer, meghajtó program, vírusok)

Garanciális ügyintézés feltételei

  • A termék kiegészítő tartozékainak hiánytalan megléte
  • Számla vagy -másolat megléte, mely egyben a garanciajegy is

Fontos tudnivaló

  • Fontos tudni: amennyiben a garanciális feltételek jobbára teljesülnek, a terméket azonnal teszteljük, s mindenféle többnapos vagy -hetes várakoztatás nélkül cseréljük.

Reméljük, Ön is megtisztel minket bizalmával és elégedett lesz szolgáltatásunkkal!

SP Computer

SP Computer